I made this widget at MyFlashFetish.com.

30 January 2011

aKu ,merEka & skaNdaL mereKa ..

arini aku nk cite cket  psl aku ngn mereka bersame skndal mereka..
tujuan aku tulis ni bkn nk mngaibkn mreka,tpi sje je nk suke2..so spe2 yg terlibat dlm cite aku nih,jgn mrh ekkk..
mule2 aku nk cite psl aku dlu...bkn aku nk mgata psl diri aku,tpi aku just nk share je ngn korg..mmg aku da de boyfren tpi dlm mse yg sme de sorg laki len yg muncul dlm idop aku..nme dye AMEER HAMZAH ..
mamat ni muncul dlm idop aku mse aku de prob ngn bf aku..aku sbnrnye xde niat pon nk men2 kn ati ngn prasaan org len ni tpi aku rse kosong ...aku sygkn hubungan aku ngn bf  aku tpi dlm mse yg sme aku da mule sygkn skndal aku tuh..aku xtau la nk bt cmne..pape pon maafkn aku trpksa mnduakn syg aku..

skg ni aku nk cte psl "MEREKA" lak..mereka yg aku mksdkn ialah kazen2 ksygn aku...mereka ni pon senasib ngn aku gak..mereka ni da mcm dara pingitan da aku tgk..wlaupon da de bf tpi msing2 de gak skndal..tpi dorg ni lgi advanced dri aku..bkn sorg jek skndal dorg nih,tpi lbey dri satu kot...hahaha...aku pon kdg2 xphm ngn dorg nih,coz xtau ne stu yg seyes n mne stu skndal dorg...yg penting idop msti diteruskan walau pe pon yg trjdi..

tu jela kot aku nk cite..skali lgi aku nk ckp yg aku xbrmksud nk mngaibkn korg tpi ni just nk cite psl pglamn aku,mereka dan skandal mereka..yg pastinye kami ttp sygkn satu2nye laki yg bertakhta dlm ati ktaorg ...
LUV U ALL..

p/s: renung2 kn la dan selamat beramal ..

No comments:

Post a Comment