I made this widget at MyFlashFetish.com.

13 April 2011

Luahan Hatiku..(Part 3)

ariny aku nk luahkan something yg aku sndri xtau nk cite ngn sape...cite dye cmni,since last week until ariny bf aku majok ngn aku disbbkn ksilapan aku sndri...n spnjg smggu ni gak aku cbe tok pjok dye lek but still xde prubhn smpy aku skg da rse give up nk pjok lgi..if dye bce blog aku ni,"i just want to say to u bie that i'm so sorry coz i hurt u again n i cannot go on wif our relationship..syesly i really love u..but mybe this is not our jodoh kot..if u hurt with my decision.i want u to know that i more then hurt from u..i hope u can forgive me n we cant be a fren..i love u..but i have to do this.."n disbbkn kptusan aku tu la bf aku da ambil kptusan tok mndiamkan diri dye dlm mse smnggu ni...aku sndri xtau ktne silap dye but aku da cbe tok jdy yg terbaek bg dye..mybe antare aku ngn dye mmg xditakdirkan tok bersama,walaupon bgi aku dye la merupakan sorang laky yg aku knl yg laen dri sume laky yg aku pnh couple..coz dlm byk2 laky yg aku knl dye sorng je yg tau cmne nk mghormati aku n mmhami aty n perasaan aku..walaupon mse silam dye agak mgecewakan aku but bile aku da knl dye aku xsgke yg sjht2 dye mse masa silam dye,dye still ngat pasal hal2 yg berkaitan agama..n mgkin disbbkn tu dye laen dri laky2 yg aku pnh knl sblm ni..tpi nthla,aku da xmmpu tok troskn hbgn ktaorg lgi coz aku rse aku xlayak tok dye,n aku xmmpu nk bhgiekan dye..aku arap SHAHRIN BIN ABDUL RAZAK,boley trime kptusan yg aku buat ni..aku bt kptsn ni bkn aku xsygkn dye,disbbkn aku syangkn dyela aku nk dye lpekan aku n crila org yg lebey layak tok dye,yang pastinye bukan aku..walau pe pon aku tetap sayangkan dye sampi bile2..so sorry coz da saketkn aty dye..:((

1 comment:

  1. oh adik manis..org suka bg alsn "ak buat ni sume sbb ak syg dia..dia berhak mnerima yg lebih baik" kalau syg, kekal kn..klu ckp mcm ni, si dia akan terasa, sbb klu betul dia cintakan kita, xbaik kita dia terima, so bila kita suruh cr lain, de akn terluka..unless la kte pon mmg xberape nk kat dia.. ;)
    tp klu nk putus jugak, baik la jujur je dgn si dia..klu sbb xsuka, bg taw xsuka, klu sbb keluarga, bg taw sbb keluarga, klu sbb agama, bg taw sbb agama..cara ni org kurang terluka..sbb klu syg mereka akn cuba mmahami kita..:)

    **bcakap dr pnglmn, sori sebok! :p

    ReplyDelete