I made this widget at MyFlashFetish.com.

17 January 2011

LoVe hiM ..

arini aku nk cte cket psl sorang mamat yang da bertakhta kat ati aku nih..name dye SHAHARIN,korang ley pnggil dye @YIM saje ..
aku sayang sgt kat dye nih coz dye memahami diri aku...aku cntakan dye coz dye ley trima aku seadanye..
dye ni seorang yg cool bgi aku..aku mrh cmne pon dye ttp tenang je dgr aku membebel..satu benda yang buat aku jatoh ati kat dye ni,mse first2 nk couple tuh dye mainkn piano tok aku then nynyi lgu "LUAHAN HATI" yang apit nyanyi tu..mse tu aku xtau r nk ckp cmne perasaan aku...
bgi aku, stiap kali aku bersama ngn dye aku rase tenang sgt..kdg2 aku rse selamat bile dye ade disisi aku...
aku arap sgt hubungan aku ngn dye kekal..aku SAYANG dye n aku CINTAKAN dye..
thankz a lot "BIE" coz sntiase bhgiekan i...




 
 
ni Lah mamat yg aku cite td tuh ..dye nih xde la ensem tpi manis sgt bgi aku...hahaha..




No comments:

Post a Comment